אני והזמן
ילדים ומבוגרים רבים מרגישים שהם במרוץ קבוע מול הזמן או שהזמן "בורח להם", ואילו לאחרים תמיד יש זמן פנוי. האם מדובר באופי או במיומנות של תכנון זמן היכולה להשתנות ולהשתפר בהכוונה ובאימון? בשאלות אלו נעסוק בפעילות זו. |


תכל'ס איך ניגשים לנושא?
ערכו הצבעה בשיטת "מצביעים ברגליים". סרטטו קו החוצה את הכיתה: צד ימין של הכיתה ייצג תשובה אחת, וצד שמאל ייצג תשובה אחרת. הילדים יעמדו באזור התואם את תשובתם. לדוגמה, אם נשאל את הילדים למי כבר מלאו שתים עשרה, נכוון את הילדים כך שמי שמלאו להם שתים עשרה יעמדו בצד ימין, ומי שעדיין לו מלאו להם שתי עשרה יעמדו בצד שמאל. היתרון בפעילות זו היא שהילדים וגם המנחה רואים מיד את חלוקת התשובות בכיתה, והילדים יכולים לראות כמה ילדים סביבם חושבים או מרגישים כמותם. בפעילות נאמר היגדים שונים שעניינם הזמן, למשל:
|
מדברים
|
אפשר גם
|