התלמידים ייקחו דף ויקפלו אותו לשישה-שמונה ריבועים. הם יכתבו באמצע הדף את המילה "בית". על התלמידים למלא משימה בכל ריבוע. לפניכם הצעות למשימות (אפשר כמובן להציע משימות אחרות):
- מילים שעולות בי כשאומרים "בית"
- החדר המשמעותי ביותר בבית עבורי
- אוכל שמעורר בי תחושה של בית
- ריח שמעורר בי תחושה של בית
- חפץ שמעורר בי תחושה של בית
- שיר שמעורר בי תחושה של בית
- נוף שמעורר בי תחושה של בית
- מה הכי לא בית בשבילי?
לאחר הפעילות הזמינו תלמידים לשתף את חבריהם במה שכתבו.
באיזו מידה הבהירה הפעילות עבורם מהו בית? |