הבית כסמל
נתבונן בסמליל (לוגו) של קוטג' תנובה שבמרכזו תמונה של בית. |
הסמליל שנבחר לשיווק גבינת קוטג' הוא בית. הבחירה בסמליל זה מטרתה כנראה לבטא את הרעיון שקוטג' של תנובה הוא חלק מהבית הישראלי.
הבחירה בסמליל של בית מעידה על ההנחה שבית הוא סמל חזק שישווק את המוצר בהצלחה, כנראה מתוך אמונה שלכל אחד ואחד יש רגשות חזקים וחיוביים למושג "בית".
תכל'ס איך ניגשים לנושא?
|
מדברים
- מדוע מי שתכנן את מערך השיווק של קוטג' תנובה בחר בסמל של בית לגבינה? מה אפשר ללמוד מכך על המילה "בית"?
אפשר גם
- צרו סמליל לבית הספר או לכיתה שיש בו בית.