משחקי זיכרון
שחקו במשחקים הדורשים שימוש בזיכרון.


תכל'ס איך ניגשים לנושא?
- התלמידים ייצרו משחקי זיכרון אישיים. אפשר להשתמש בתצלומים של התלמידים מהילדות, של משפחה או חברים: בכל זוג כרטיסים תצלום אחד והכותרת של התצלום (תצלום של אח, הכותרת: "נועם, האח הגדול שלי"). את הכרטיסים אפשר ליצור מקרטון, ואפשר להדביק את התצלומים על תחתיות של כוסות.
- התלמידים יתחלקו לשתי קבוצות. בכל פעם קבוצה אחת תצא מהחדר והקבוצה האחרת תשנה את מקומם של חמישה פריטים בחדר. הקבוצה שבחוץ תיכנס ותנסה להבחין בפריטים שהוזזו ממקומם.
- התלמידים יעמדו במעגל וימחאו כפיים בקצב אחיד. אחד התלמידים יגיד את שמו בקצב ויוסיף שם של בעל חיים שמתחיל באות הראשונה של שמו (למשל "תהילה, תהילה. תהילה, תנינה"). התלמיד הבא אחריו יחזור על שמו ועל שם בעל החיים לפי הקצב ויוסיף את שמו שלו ושם של בעל חיים שמתחיל באות הראשונה של שמו. כך הלאה לפי הסדר במעגל, ואת כל זה יש לומר לפי הקצב בלי לשכוח שמות ובלי לחזור על שמות של בעלי חיים שכבר נאמרו. אם נפסלים, מתחילים מההתחלה.